V sobotu 27.12.2014 jsme se zůčastnili zimního závodu O putovní pohár města Kácov :)

29.12.2014 04:16

  Závod se povedl nad očekávání, ikdyž cesta byla dlouhá a my museli jet už o den dřív a spát v klubovně. Škoda mé chyby na metrovce a Áčku, kde jsem obě překážky sejmula aportem, z čehož také vyplynula Ziggyho největší chyba poslušnosti a to ta, že mi oběhnul překážu směrem ke mě, místo aby ji skočil, jeho druhou chybou byla radost na vysílačce, kvůli které jsem musela dávat druhý povel lehni. Jako na každém závodě, ale všechno rozhoduje i další disciplína a to obrana, kde si i přes můj negativní pohled Zidan šáhl až někam na dně svých sil a předvedl svoji životní obranu :) neskutečně báječně poslouchal, na což mi i pan rozhodčí řekl, že tam sbírá nejvíc bodů :) jeho zadní doprovod byl naposto předpisový :) a my se rázem vyhoupli na 3. místo, které nám po kratším čekání nikdo nesebral :) a završili závod 1. místem ve družstvech :) s Markétou Maňákovou, té patří velký dík a velká gratulace jako vítězce zádvodu :) domů jsme dorazili po 20.hodině vymrzlí a unavení, s hromadou cen, mezi kterými byla i prasečí hlava, za nej družstvo :) ale také s pocitem dobře odvedené práce, která za to všechno, ale prostě stojí :) :)